vineri, 10 octombrie 2008

Azi la religie

Azi la Religie părintele ne-a povestit despre regele Solomon şi cum el, când Dumnezeu i-a zis că-i îndeplineşte o dorinţă a vrut să-l facă mai înţelept. Eu cred că el a fost foarte înţelept să ceară asta.

L-am întrebat pe părinte dacă există extratereştri. El mi-a zis că e o tâmpenie chestia asta. Dar de unde ştie el că Dumnezeu n-a făcut şi extratereştri? Taică-mio zice că ei există. Are şi o colecţie de reviste Paranormal cu povestiri despre extratereştri. Au şi poze cu farfurii zburătoare.

Taică-mio mai crede şi că Pămâtul e gol pe dinăuntru şi că extratereştrii trăiesc acolo şi au un soare mic în centrul planetei. Singura mea chestie e că de ce le spune tot extratereştri dacă locuiesc tot aici pe planeta asta? Sau mă rog, măcar să le zică intratereştri.

Niciun comentariu: