vineri, 10 octombrie 2008

Azi la fizică

Azi profa de fizică (o tanti la vreo 40 de ani, superbună, pe langă care toată şcoala salivează ) m-a prins jucând remi cu Tolo pe sub bancă. M-a pus să-i arăt mâinile, i le-am arătat şi în dreapta aveam patru piese de care n-am putut să scap. Am întins mâna cu palma deschisă.
"Gebule, ce ai în palmă?", zice ea?
"Nimic, doa'fesoară", zic eu
Profa s-a apropiat de mine, a luat una din piese în mână şi zice:
"Cum nimic, Gebu. Păi asta ce e?"
"N-am nimic în mână doa'fesoară, vi se pare".
Mamă ce s-a ofticat profa pe mine. Că-mi bat joc de ea, că mă pedepseşte. A zis că-mi scade nota la purtare şi de mâine încolo sunt de serviciu cu ştersul tablei pentru tot restul anului. După ce s-a terminat scandalul, Denisa mi-a tras o privire tentantă. Mişto.

Tolo mi-a zis că s-a simţit vinovat că numai pe mine m-a prins. I-am zis că atunci de ce nu s-a ridicat şi el. S-a dat lovit, dar a zis ca face orice îi spun eu. L-am provocat să-şi sufle mucii într-o foaie de caiet şi să îi dea o limbă. A făcut-o. Sunt mândru de el. E un bun prieten.

Niciun comentariu: