vineri, 10 octombrie 2008

Cioc ăl mare, oropsit de soartă

Astăzi a fost marfă. Cioc ăl mare a făcut totul. De dimineaţă eu, Cioc, Scociu, Gongaru, Şerpong, Bârnău şi Handi am fost la baraj să ne dăm pe canalu deversor. Când am plecat de-acolo eu am sărit peste o băltoacă. Cioc să ma imite şi el. A căzut cu faţa în jos în nămol. Şi-a futut măreţul lui trening Nike. Toată lumea a râs. Am râs şi eu dar m-am simţit vinovat că el avea faţa roşie de ruşine şi înjura băltoaca.

De la deversor am fost în livadă la mere. Eu mă cam căcasem pe mine, că Scociu ne-a spus că-i povestise lui unu Dragoş cum l-au prins paznicii la mere cu încă nişte tipi şi l-a alergat un paznic care i-a tras cu glonţ de sare în cur. A apucat să fugă dar a zis că nu s-a putut căca normal o lună. Dar Scociu şi băieţii nu păreau speriaţi. Scociu a zis că lui îi place tensiunea. În livadă, Cioc ăl mare stătea chircit pe o cracă subţire iar eu am încercat să iau un măr de pe craca lui. N-am prea fost eu atent şi am tras aiurea de craca lui că pusesem ochii pe un măr foarte copt. Craca s-a rupt şi Cioc mi-a căzut în cap. Băieţii au râs rău de tot şi eu cu ei, deşi Cioc căzuse pe mine. Săracul. Dar faza nu s-a terminat că Şerpong a început să râdă cu gura până la urechi şi între timp i-a intrat o albină în gură. Dintr-o dată a belit ochii şi a scuipat-o imediat afară. Mamă ce ne-am tăvălit pe noi de râs. Iar cel mai tare a râs tot Şerpong. Aproape că m-am pişat pe mine de râs.

Mai încolo când am ajuns la bloc, Cioc ăl mare ne mai dădu una. Ne jucam pituluşu la banca de la salcie şi când Cioc alergă să-l scuipe pe Scociu care ne căuta, a picat cu piciorul printre gratiile rupte ale canalului de scurgere. S-a julit săracu ca dracu. A trebuit să vină taică-su să-i tragă piciorul dintre gratiile canalului. Şi în tot timpul ăsta aştia de la bloc râdeau pe acolo. Chiar si Scociu şi Gongaru care încearcau să-l ajute făceau mişto de el. Săracul Cioc ăl mare.

Niciun comentariu: