miercuri, 3 februarie 2010

Beţie nocturnă la Boul de Piatra

Azi-noapte, pe la 1, am decis să mergem la Boul de Piatra, sus pe Capela, sa facem un chef. Nu ştiu de ce îi zice Boul de Piatra căci n-am văzut nici un bou pe acolo. Nici măcar o vacă sau un viţel. Cine ştie, or fi legende străvechi, de pe vremea lui Ceauşescu. Am fost de mai multe ori acolo, odata chiar şi cu profu' de Geogra, dar nici el nu ştia. Halal prof!

Am urcat pe la Ursuleţu în sus. Era aşa întuneric că numai ţigările ni se vedeau.Poetic spus:

Licărind timid în beznă
Ţigările făceau pe ele
De frică

După vreo juma de oră de orbecăială pe potecă am ajuns sus. A fost cam sinistru drumul. Parca tot timpul te tragea din beznă o mână de om rău. Mai ales că în vârful dealului e Copacul Mort, unde s-a spânzurat un contabil şi de-atunci copacul s-a uscat de tot. Cică ar fi bântuit.Numai la asta mă gândeam.

Sus am făcut cu chiu cu vai un foc şi ne-am pus pe băut ţuică. Numai Şerpong şi Danuţ au băut vreo doua sticle de vin. Au fost şi nişte fete cu noi. Prietene de-ale lui Dobro şi Melente. Am jucat lapte gros şi smântânos, unde la un moment dat am fost eu cap. Bineînţeles că la cât de luat eram am plecat în mijlocul jocului după sticla de ţuică de s-au prăbuşit toţi prin iarbă pe acolo. Mai târziu mi-a fost atât de rău încât am dat la raţe pe marginea prăpastiei. Cred că am săpat o noua vale în stânca de calcar de la Bou. Mamă dar ce frumos se vedeau luminile din vale, printre lacrimile dintre vărsături. Dar mi-a stricat Melente momentul poetul când şi-a aruncat propriul casetofon cu baterii Phillips pe foc pentru că nu-i plăcea melodia. Fiecare cu ale lui.

Am plecat pe la vreo 4 dimineaţa. Şerpong şi cu Danuţ au rămas singuri, cu vinul lor. Cică au fost atât de beţi încât n-au mai putut să coboare. Au dormit acolo, la Boul de Piatra.

Eu am ajuns acasă cu hainele pline de praf şi mirosind a ţuică.Am adormit instant. Maicămea m-a trezit cu noaptea în cap, m-a făcut haimana, nenorocit, beţiv, nesimţit, după care mi-a zis că am nişte sandvişuri pe masă. Apoi a plecat la serviciu.

Niciun comentariu: