marți, 9 decembrie 2008

Azi Părintele a jefuit o vecină

Eu şi cu Gongaru am fost astăzi pe la Părinte pe-acasă. Cum stăteam noi in sufragerie, aşteptându-l să se îmbrace, dintr-o dată ne trezirăm cu două teancuri de câte zece mii zburând spre noi dinspre hol. "Luaţi-i mă! Băgaţi-i în buzunar şi ieşiţi încet afară", urlă în şoaptă popa. Ce să facem? Ne conformarăm, că doar eram la el acasă.

În aşteptarăm jos la scară. În câteva minute Părintele veni jos cu un zâmbet de satisfacţie cât casa. Gongaru era să-l ia la bătaie, dar până la urmă se împăcară. Al naiba popă tupeist şterpelise banii din geanta unei vecine care tocmai luase salariu şi se afla în vizită la el.

L-am cules de pe drum şi pe Cioc ăl mare şi am mers la biliard. Azi am fumat prima oara în viaţa mea ţigări Davidoff Lights. Mamă ce mişto arată pachetul! În fine, am fost la biliard unde m-am duelat cu popa toată ziua, până seara. Nici nu mai ştiu cine a câştigat, dar în orice caz nu eu.

Al naiba popă. Cică vrea să dea la Teologie.

Niciun comentariu: